Taisyklės ir sąlygos

Pirkimo elektroninėje parduotuvėje https://dovana.digiklase.lt sąlygos

  1. Bendrovė ir jos kontaktiniai duomenys

1.1. Internete veikiančią elektroninę parduotuvę (parduotuvės adresas www.digiklase.lt) valdo bendrovė UAB Membas eshop, Sodžiaus g. 34, Macenių k., LT-90100 Plungės r., įmonės kodas: 304822697.

1.2. Klientas gali susisiekti su elektroninę parduotuvę valdančia bendrove šiais būdais:

– el.paštu: info@digiklase.lt;

- bendra informacija apie džemperius ir kuponus tel. nr. +370 620 26987;

– informacija apie pristatymą / siuntimą tel. nr. +37065052422;

  1. Bendrosios „dovana.digiklase.lt“ elektroninės parduotuvės naudojimo taisyklės

2.1. Elektroninės parduotuvės paslaugomis leidžiama naudotis ne jaunesniems nei 18 metų asmenims.

2.2. Jaunesnis nei 18 metų asmuo gali naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis tik turėdamas savo tėvų ar teisėtų globėjų sutikimą.

 

  1. Prekių užsakymas

3.1.  Prekės užsakomos interneto svetainėje adresu https://dovana.digiklase.lt

3.2.  Elektroninės parduotuvės prekės yra specialiai pažymėtos. Interneto svetainėje pateikiama informacija apie prekių savybes, kainas, medžiagas, iš kurių jos pagamintos.

3.3.  Klientas prekes užsako tokiu būdu, koks yra tinkamas konkrečiai prekei, visų pirma nurodydamas jos dydį, spalvą bei, jei reikia, kitą konkrečią informaciją ir užsakomų vienetų skaičių.  

  1. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje. Išsamūs nurodymai

4.1.  Išsirinkęs prekę Klientas turėtų paspausti mygtuką „Pirkti“.

4.2. Prekė yra įtraukiama į pirkinių krepšelį; ją galima pamatyti paspaudus pirkinių krepšelio piktogramą, esančią svetainės viršutiniame dešiniajame kampe. Klientas gali peržiūrėti pirkinių krepšelio turinį paspaudęs mygtuką „Pirkinių krepšelio peržiūra“, kuriuo atidaromas visas į pirkinių krepšelį įtrauktas prekes rodantis puslapis.

4.3. Paspaudus mygtuką „Užsakyti“, bus atvertas puslapis, kuriame Klientas turės įvesti sandoriui atlikti ir užsakytoms prekėms pristatyti būtinus duomenis.

4.4. Pasirinkęs pristatymo būdą (pristatymą nurodytu adresu arba paštomatu) ir įrašęs visą būtiną informaciją (įskaitant sąskaitai išrašyti reikiamą informaciją, jei reikia), Klientas turėtų pasirinkti mokėjimo būdą.

4.5. Klientas gali pasirinkti mokėjimą internetu (mokėjimas kortele arba pavedimas naudojantis PayPal).

4.6. Klientas pateikia užsakymą paspaudęs mygtuką „Užsakyti ir mokėti“.

4.7. Paspaudus mygtuką „Užsakyti ir mokėti“ arba, jei Klientas pasirinko mokėjimą internetu – atlikus mokėjimą naudojantis PayPal, Klientas nukreipiamas į užsakymą patvirtinantį puslapį, kuriame būdamas jis gali tęsti apsipirkimą arba eiti į užsakymo suvestinę.

4.8. Jei Klientas kaip mokėjimo būdą nurodo mokėjimą internetu (mokėjimas banko pavedimu arba mokėjimas kortele naudojantis PayPal), mokėjimas turi būti atliktas iš karto po užsakymo pateikimo. Jei „dovana.digiklase.lt eshop“ arba sandoryje dalyvaujantys subjektai (PayPal) negauna mokėjimo, užsakymas laikomas neteisingai pateiktu, o tai reiškia, kad sutartis nebuvo sudaryta ir užsakymas nebus vykdomas. Tokiu atveju Klientas turi pateikti užsakymą iš naujo.

4.9. Bet kuriame užsakymo teikimo etape iki mokėjimo atlikimo Klientas gali atšaukti užsakymą nutraukęs užsakymo teikimo procedūrą ir išėjęs iš svetainės užsakymų teikimo puslapio. Užsakymas, kurio pateikimo procedūra nebuvo baigta, nebus toliau tvarkomas ir/ar vykdomas.

4.10. Iš karto po užsakymo pateikimo Klientas gaus el. pašto adresu, kurį nurodė registruodamasis, siunčiamą užsakymą patvirtinantį pranešimą. El. laišku siunčiamame patvirtinime bus nurodytas individualaus užsakymo numeris, kuriuo naudojantis galima, pavyzdžiui, patikrinti užsakymo būseną.

4.11. Svetainę valdanti bendrovė, norėdama išsiaiškinti abejonių keliančius klausimus, patvirtinti užsakymo pateikimą arba kilus kitų klausimų dėl užsakymo atlikimo, gali susisiekti su Klientu nusiuntusi laišką el. pašto adresu arba paskambinusi nurodytu telefono numeriu. 

  1. Kainos

5.1. Kainos interneto svetainėje nurodytos eurais. Nurodyta kaina reiškia prekės bruto kainą, į kurią įtrauktas PVM.

5.2. Prekės kaina padidėja pridėjus pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdų.

5.3. Užsakymo pateikimo momentu svetainėje nurodyta kaina yra galutinė, galiojanti tiek Klientui, tiek „dovana.digiklase.lt eshop“. Pateikus užsakymą prekės kaina nesikeis, nepaisant jokio „dovana.digiklase.lt eshop“ kainų pakeitimo ir specialiųjų pasiūlymų ar išpardavimo akcijų.

5.4. „dovana.digiklase.lt eshop“ pasilieka teisę keisti savo elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, pateikti pirkimui naujas prekes, pateikti ir atšaukti specialius pasiūlymus ir/ar akcijas parduotuvės interneto svetainėje arba juos keisti remiantis Civilinio kodekso ir kitų galiojančių teisės aktų nuostatomis. 

5.5. Perkant dovanų kuponus dovanos nesisumuoja.

5.6. Dovanų kuponas yra negrąžinamas (nepriimamas atgal) ir nekeičiamas (nei į kitą dovanų kuponą, nei į pinigus).

5.7. Specialūs pasiūlymai, akcijos, nuolaidos, dovanos nesisumuoja. Pasinaudojus vienu pasiūlymu, akcija, nuolaida ar dovana tame pačiame užsakyme kitos vykstančios akcijos, specialūs pasiūlymai, nuolaida ar dovanos nesisumuoja.

  1. Galimybė gauti užsakytas prekes/paslaugas

6.1. Visos elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės yra sandėlyje.

6.2. Tačiau kai kuriais atvejais, pvz., jei tą pačią prekę vienu metu užsako daug Klientų, tos prekės gali nebebūti. Tokiu atveju Klientui bus pranešta, kad užsakymas negali būti įvykdytas dėl prekių trūkumo.

6.3.  Prekių duomenų lape Klientas gali rasti išsamią informaciją apie galimus prekių dydžius: šiame lape rodomi ir tie prekės dydžiai, kurių tuo metu nėra, tačiau tokie dydžiai yra aiškiai pažymėti kaip nesantys kitokia spalva nei ta, kuria žymimi dydžiai, kuriuos galima įsigyti. Klientas negali įtraukti prekės, kurios reikiamo dydžio nėra, į pirkinių krepšelį, tačiau gali įtraukti į pageidaujamų prekių sąrašą.

6.4 Dovanų kuponų (elektoroninių) galiojimo laikas parašytas ant kupono.

  1. Užsakymas, kurio neįmanoma įvykdyti

Jei atitinkamos prekės sandėlyje nėra arba užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kokių nors kitų priežasčių, Klientui el. paštu arba telefonu bus pranešta apie su jo užsakymo vykdymu susijusias problemas.

  1. Pristatymo būdas ir užsakymo įvykdymo terminas

8.1. Už prekių siuntimą susimoka pats pirkėjas.

8.2. Prekės bus pristatytos per 5 darbo dienas Lietuvoje nuo sėkmingai pateikto užsakymo dienos. Prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau vykstant išpardavimui arba specialioms akcijoms.

8.3. Užsakymus pristato pasirinkta pasiuntinių tarnyba. 

  1. Užsakymo apmokėjimo būdai

9.1. Mokėjimas banko pavedimu. „ https://dovana.digiklase.lt eshop“ priima greituosius pavedimus, atliekamus per pavedimus internetu, atliekamus naudojantis PayPal sistema. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir pasirinkto mokėjimo operatoriaus.

9.2. „ https://dovana.digiklase.lt  eshop“ nepriima įprastų pavedimų, todėl Klientas negaus sąskaitos, į kurią galėtų pervesti pinigus, pvz. pašto perlaida, numerio.

9.5. Elektroninė parduotuvė niekada nesiųs Klientui pranešimo, kuriuo jis būtų informuojamas apie mokėjimui skirtos sąskaitos pasikeitimą ir būtinybę atlikti įprastą pavedimą. Jei Klientas gauna tokį el. paštu siunčiamą pranešimą, jis neturi atlikti jokio mokėjimo ar atsakyti į tokį pranešimą, o tokį el. paštu gautą pranešimą nepakeitus jo turinio turėtų nusiųsti „ https://dovana.digiklase.lt “ adresu info@digiklase.lt

  1. Pardavimo-pirkimo sutartis

10.1 Parduotuvės interneto svetainėje www.digiklase.lt paskelbta informacija nėra pasiūlymas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.

10.2. Sutartis sudaroma lietuvių kalba.

  1. Sutarties vykdymas. Įvykdymo terminas 

Atsižvelgdama į Kliento pasirinktą pristatymo būdą „https://dovana.digiklase.lt eshop“ įsipareigoja pristatyti Klientui LIETUVOJE prekes per 5 darbo dienas nuo teisingai pateikto užsakymo dienos, įkainiai skaičiuojami atsižvelgiant į siuntos tūrį, svorį, šalį, muitus. Darbo dienos – tai dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymu nustatytas valstybines šventes.

  1. Pristatymo kaina

12.1. Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.

12.2. Pristatymo bruto kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdo:

− standartinis pristatymas naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis ir mokėjimas internetu –  pristatymas į namus 6.24 eur, o į paštomatą 4 eur arba 2,73 eur (priklauso nuo pasirinkto kurjerio).

  1. Sutarties nutraukimas

13.1. Klientas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį per 14 dienų.

 Tinkamos kokybės prekės per 14 dienų gali būti grąžinamos, jei šios prekės nebuvo naudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir Klientas turi išsaugojęs pirkimo dokumentą.

Tik „dovana.digiklase.lt eshop“ sutikus gali būti grąžinamos kokybiškos į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Mažmenines prekybos taisykles įtrauktos prekės (pvz.: parfumerijos, kosmetikos, tualetiniai gaminiai, kosmetikos ir higienos prekės, kurių pakuotės buvo pažeistos ir pan.). 

13.2. Teisė nutraukti minėtą sutartį prarandama praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekes arba prekes gavo Kliento nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją.

13.3. Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti minėtą sutartį, Klientas turi pateikti aiškų rašytinį pranešimą apie sutarties nutraukimą vienu iš toliau nurodytų būdų:

– el. laišku, kuris siunčiamas adresu info@digiklase.lt;

13.4. Jei Klientas baiminasi pavėluoti pateikti pranešimą apie sutarties nutraukimą per nustatytą laiką, pakanka, kad jis nusiųstų pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti sutartį nepasibaigus teisės nutraukti sutartį galiojimui.

13.5. Jei pardavimo-pirkimo sutartis nutraukiama, „dovana.digiklase.lt eshop“ nepagrįstai neuždelsdama grąžina visą gautą sumą Klientui, įskaitant prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas).

13.6. Sumokėti pinigai grąžinami Klientui į sąskaitą banke.

13.7. „dovana.digiklase.lt eshop“ gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba Kliento įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks pirmiau.

13.8. Klientas prisiima atsakomybę už prekės nuvertėjimą, atsiradusį dėl to, kad prekė buvo naudojama kitaip, nei ją galima naudoti siekiant išsaugoti jos pobūdį, savybes ir funkcionalumą.

  1. Skundai

14.1.  Parduotuvėje parduodamos naujos, defektų neturinčios prekės. Jei prekės turi kokių nors defektų, už juos atsako „dovana.digiklase.lt eshop“.

14.2. Remiantis Lietuvos Civiliniame kodekse nustatytomis galiojančiomis nuostatomis dėl teisės aktais nustatytų garantijų, Klientas gali pateikti skundą dėl bet kurios iš „dovana.digiklase.lt eshop“ elektroninės parduotuvės pirktos prekės, jei prekės defektas buvo pastebėtas nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo jos įsigijimo, kai prekė su tokiu defektu neatitinka sudarytos sutarties sąlygų. Grąžinamos prekės privalo turėti vidines etiketes.

14.3. Skundą galima pateikti visose el. paštu info@digiklase.lt

14.4. Paštu siunčiamuose skunduose turi būti nurodytos skundo priežastys ir pateikta informacija, būtina užsakymui nustatyti. Skundas gali būti teikiamas naudojantis forma „Skundas“ (svetainės Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esanti forma), kurią galima užpildyti internetu.

14.5.  „dovana.digiklase.lt eshop“ sudaro galimybę skundą pateikusiems Klientams grąžinti defektų turinčias prekes naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis, už kurias apmoka „dovana.digiklase.lt“. Šiuo tikslu Klientas turi užpildyti Kliento parinkčių kortelėje esančią elektroninę skundo formą ir pateikti išsamią informaciją apie vietą (adresą), iš kurios pasiuntinių tarnybos darbuotojas turėtų paimti siuntą su skunde nurodyta preke.

14.6. „dovana.digiklase.lt eshop“ išnagrinėja skundą per 14 dienų ir praneša Klientui apie dėl skundo priimtus sprendimus.

14.7. Jei padaroma išvada, kad skundas yra pagrįstas, Klientui bus kompensuotos visos pagrįstos defektų turinčių prekių grąžinimo elektroninei parduotuvei išlaidos.

14.8. Jei padaroma išvada, kad skundas yra nepagrįstas, prekės bus grąžintos Klientui kartu su pranešimu, paaiškinančiu, kodėl skundas laikomas nepagrįstu.

14.9. Išnagrinėjus „dovana.digiklase.lt eshop“ stacionarioje parduotuvėje pateiktą skundą, „dovana.digiklase.lt eshop“ sudarys galimybę Klientui pasiimti prekę arba pinigus.

  1. Užsakymo atšaukimas

15.1. Klientas turi teisę atšaukti savo užsakymą.

15.2. Klientas gali atšaukti savo užsakymą kreipęsis į info@digiklase.lt

  1. Kitos nuostatos

Prie kiekvienos įsigytos prekės pridedamas pirkimo įrodymas. Klientas gali atsisiųsti sąskaitą faktūrą iš Kliento parinkčių kortelės. „dovana.digiklase.lt eshop“ neatsako už tai, jei Klientas pateikia neteisingus duomenis.

16.1. Asmens duomenų tvarkymas

Klientas savanoriškai duoda sutikimą, kad „dovana.digiklase.lt eshop“ tvarkytų jo asmens duomenis. Nedavęs sutikimo tvarkyti asmens duomenis, jis negalės prisiregistruoti svetainėje ir pirkti elektroninėje parduotuvėje. Visa informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikta Privatumo politikoje, kuri skelbiama internetinėje parduotuvėje.